Si Jantung haTi

Thursday, August 11, 2011

majalaH yEzz..apE tu..??cEr citEw cer citew..haahh

hahahahaha...saya memang pelikkan???mesti chingu katew kpala otak saya ni btul atau tidak....yelah!saya tanya...saya jugalah yang jawab..kekekekekeke....buat pengetahuan chingu2 semua,saya dah lama melanggan majalah Yezz!....superb gilew punya majalah...colourful tol....walaupon majalah tu dikhaskan untuk remaja 13-17 tahun sahaja,but,i still enjoy reading it...melalui majalah tu jugaklah saya boleh menambah kenalan.....samada melalui facebook,twitter n especially BLOG......keren banget.....dOng!!!opSss....waLaupOn sYa da 19taHun tpi xsalah kalaU nk lggaN yEzz taw!hahh..punyalah byk infOmasi2 hibUran yG diklip kan dLm majalah 2U..terutamanyA artis2 korea..likE likE likE...huhuhh..kpadE pminat2 yG cintakan fashion or styLe 2u belilah majalah yezz yErp..tpi sya lbih suka kan artis2 korea..likE!!

No comments:

Post a Comment

leave your comment